تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 اثر جدید ستاد اقامه نماز وارد بازار نشر شد

از اقدامات جریان‌ساز در ستاد اقامه نماز، ایجاد هسته مردمی ترویج نماز با عنوان یاوران نماز است از این رو مرکز تخصصی نماز در راستای تولید محتوا برای سه قشر مهم از یاوران نماز، اقدام به تولید محتوا و کتاب کار کرده است.

 به گزارش سینماخبر،حجت‌الاسلام مجید فیاضی، مدیر واحد پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز از انتشار سه کتاب «نماز باورِ نمازیاور»، «مدیریت اقامه نماز در مدرسه» و «گلهای بهشتی» در راستای ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

وی اظهار داشت: از اقدامات جریان‌ساز در ستاد اقامه نماز، ایجاد هسته مردمی ترویج نماز با عنوان یاوران نماز است. مرکز تخصصی نماز در جهت تولید محتوا برای سه قشر مهم از یاوران نماز، اقدام به تولید محتوا و کتاب کار کرده است.

 

مدیر واحد پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز عنوان کرد: کتاب «نماز باورِ نمازیاور» کتابی ویژه یاوران نماز است که بخشی از آن درباره خود نماز توضیحاتی داده و بخش دیگر آن این است که در محیط‌های مختلف، یاوران نماز چه کارهایی برای ترویج نماز می‌توانند انجام دهند برای همین در ورود مطلب، مخاطب را یاور نماز قرار داده‌ایم و گفته‌ایم یاور نماز در اخلاق و رفتارش با دیگران و در نماز خود چگونه باید باشد. چرا که یاور نماز فقط این نیست که نماز خود را بخواند بلکه بر اساس آیات و روایات، یاور نماز بایستی مشخصاتی داشته باشد که در این کتاب به آنها اشاره شده است. 

وی ابراز داشت: کتاب «مدیریت اقامه نماز در مدرسه» کتابی است برای طرح مبین، مخاطب این کتاب در درجه اول، مدیران مدارس هستند چون روش‌های اقامه نماز را در مدارس بیان کرده‌، برای مدیران، مبلغان و مربیانی که می‌خواهند کار فرهنگی در مدارس انجام دهند مناسب است.

 

فیاضی ادامه داد: در فصل سوم این کتاب پرسش‌های پرتکرار دانش‌آموزان جمع‌آوری شده و آنها را با نظرسنجی از کارشناسان پاسخ داده‌ایم که مربیان با مطالعه این پاسخ‌ها بر اساس فضایی که در آن حضور دارند پاسخگوی دانش‌آموزان خواهند بود.

 

وی گفت: کتاب «گل‌های بهشتی» برای مربیان مهدکودک است طرح این کتاب در ستاد اقامه نماز به عنوان طرح نیک؛ نمازیاوران کوچک» با کمک بهزیستی برای مربیان مهدکودک تهیه شده است طرح نیک، طرحی است که در آن دوره‌هایی برای مربیان مهدکودک گذاشته می‌شود و روش‌ها، اصول دعوت و انس کودکان و خردسالان به نماز گفته شده است چون در این سن نماز بر کودکان واجب نیست، بحث از دعوت رسمی به نماز نیست بلکه چگونه می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای اینکه بچه‌ها با نماز انس بگیرند.

مدیر واحد پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز تصریح کرد: از آنجایی که سعی کردیم کتاب کاربردی باشد در فصل اول کتاب، اصول و مبانی و بایدهایی که یک مربی باید بداند را گفته‌ایم اما در بخش دوم که قسمت بیشتری از کتاب را شامل می‌شود، قصه، شعر، بازی با محوریت معارف نماز در قالب‌ها و شکل‌های مختلف بیان شده است و از آنجا که به دنبال این بودیم تا کتاب «گل‌های بهشتی» جذابیت بیشتری داشته باشد به صورت چهار رنگ چاپ شده است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 اثر جدید ستاد اقامه نماز وارد بازار نشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..