تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم توازن باکتری های روده عامل بروز التهاب روده

در مطالعه جدید محققان به مکانیسم بروز تغییرات روده که منجر به التهاب می شود، پی بردند.

به گزارش صدخبر،در حال حاضر هیچ درمان قطعی ای برای افراد مبتلا به التهاب روده وجود ندارد. با این حال مطالعه جدید نشان می دهد تغییرات بدن در طول التهاب ممکن است در نهایت منجر به شناسایی یک درمان موثر شود. عدم توازن باکتری های روده عامل بروز التهاب روده

محققان مرکز پزشکی دانشگاه تکزاس در مطالعه بر روی موش ها، مکانیسم مرتبط با تغییرات روده را کشف کردند.

الیزابت هیوز، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم التهاب روده با تغییر در مواد مغذی قابل دسترس برای باکتری ها مرتبط است.»

اجتماع میکروبیوم ها برای سلامت روده مهم هستند و نقش اساسی را در هضم، پیشگیری از عفونت و حفظ سلامت سیستم ایمنی ایفاء می کنند.

زمانیکه تعادل میکروبیوم ها بهم می خورد التهاب روی می دهد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم توازن باکتری های روده عامل بروز التهاب روده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..