تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب طرح حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی

دبیر شورای عالی فضای مجازی از برگزاری جلسه شورا مختص بررسی و نهایی کردن طرح حمایت از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن خبر دادن از برگزاری جلسه شورا جهت بررسی ابعاد حمایت از پیام رسان های داخلی، افزود: در طرح ساماندهی پیام رسان های داخلی و شبکه های اجتماعی، اعمال مکانیزم‌های حمایتی و تشویقی جهت راه‌اندازی و توسعه پیام رسان و شبکه های اجتماعی در داخل کشور برای هر دستگاه تعیین شده است. ابعاد مختلف این طرح در جلسات گذشته شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم در جلسه آینده این شورا، طرح مذکور تکمیل و تصویب شود.

پس از محبوبیت بی سابقه ای که پیام رسان های خارجی نظیر تلگرام و واتس اپ در ایران به دست آوردند گویا دولتمردان و مسئولین را به این فکر وا داشته است که کاربران را برای استفاده بیشتر از نمونه های داخلی تشویق کنند تا ضمن ایجاد اشتغال بیشتر، از پتانسیل موجود در این بخش برای بهبود این خلا استفاده کنند.

طرح حمایت از مسنجرها و شبکه های اجتماعی داخلی امروز تصویب می شود

پس از تجربه نه چندان موفقی که پیام رسان های داخلی نظیر ساینا و بیسفون داشتند، اما وعده های پیش رو خبر از روزهای خوبی برای توسعه دهندگان مسنجرهای ایرانی و شبکه های اجتماعی داخلی می دهد

در همین جریان،پرویز کرمی - مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری - اظهار کرد : ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکروالکترونیک معاونت علمی در نظر دارد به‌منظور توسعه و ارتقا صنعت بومی در بخش سامانه‌های پیام‌رسان داخلی و گسترش کاربری آنها از آن دسته از پیام‌رسان‌های داخلی بخش خصوصی که توانسته‌اند با ایجاد سامانه و بستر مناسب در جذب مخاطبان و کاربران ایرانی به صورت موفق عمل کنند حمایت ویژه به عمل آورد
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب طرح حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..