تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید مدافع مورد علاقه برانکو به جدایی در این مقطع حساس

پراهیچ: دیگر نمی توانم در ایران بمانم؛

تهدید مدافع مورد علاقه برانکو به جدایی در این مقطع حساس

مدافع نفت تهران گفت: «دو سال است در ایران هستم و اتفاقات خوبی برایم رخ نداده است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایگور پراهیچ درباره بازی نفت تهران با پرسپولیس اظهار داشت: «فعلا نمی توانیم به بازی با پرسپولیس فکر کنیم. ما مشکلات زیادی داریم و اصلا معلوم نیست مقابل پرسپولیس بازی کنیم.»

 

وی در ادامه درباره مشکل با پدیده افزود: «قرار است روز یکشنبه به فدراسیون برویم تا مشکل ما را حل کند. من 5 ماه است که حقوق نگرفته ام. دیگر با این وضعیت نمی توانم در ایران بمانم.»

 

مدافع کروات نفت درباره شکایت از پدیده خاطرنشان کرد: «با نامه ای که فیفا داده فقط چند روز پدیده مهلت دارد. اگر مشکل را حل نکنند امتیاز کم می شود و اگر ادامه پیدا کند ممکن است از لیگ کنار گذاشته شوند.»

 

پراهیچ در پایان درباره ماندن در فوتبال ایران برای فصل آتی گفت: «من مشکلات زیادی در حال حاضر دارم. دو سال است در ایران هستم و اتفاقات خوبی برایم رخ نداده است. باید ببینیم در آینده چه می شود.»

 

گفتنی است پراهیچ که هموطن برانکو ایوانکوویچ است در نیم فصل به شدت مدنظر پرسپولیسی ها قرار گرفته بود و حتی خود وی هم برای سرخپوش شدن ابراز تمایل کرده بود اما علی دایی و مسئولان باشگاه نفت تهران با این انتقال مخالفت کردند.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید مدافع مورد علاقه برانکو به جدایی در این مقطع حساس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..