تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تسهیلات مسکن به 40 میلیون تومان در اردبیل

ابوالفضل کوهی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی بانک مسکن برطرف کردن دغدغه‌های جوانان در حوزه مسکن است که با سیاست‌های بانک مرکزی و مصوبه‌های ارائه شده تسهیلات مسکن در اردبیل از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم زوج‌های جوان از تسهیلات بانک مسکن در راستای برطرف‌سازی دغدغه مکان زندگی خود استفاده کنند، افزود: بانک مسکن در این زمینه حمایت همه‌جانبه‌ای از این زوج‌های جوان با ارائه تسهیلات دارد.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل از ارائه تسهیلات مسکن به 62 هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه 55 هزار واحد مورد اقساط‌بندی قرار گرفته و انتظار داریم مابقی نیز در سریع‌ترین زمان ممکن با مراجعه به شعب بانک مسکن تعیین تکلیف شوند.

کوهی‌فرد بیان کرد: بانک مسکن استان اردبیل امسال در ارائه تسهیلات مسکن جزو استان‌های برتر کشور محسوب شده و توانسته بیش از تعهدات خود تسهیلات ارائه دهد که این امر در سایه تلاش کارکنان بانک و حسن نیت مشتریان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های بانک مسکن که مصوبه‌ای در این زمینه مطرح شده بخشودگی جرایم دیرکرد متقاضیان مسکن است، اظهار کرد: مشتریانی که در پرداخت تسهیلات دچار دیرکرد شده‌اند می‌توانند در اسرع وقت و تا پایان سال به شعب بانک مسکن مراجعه کرده و نسبت به پرداخت اقساط و بدهی  خود اقدام کرده و از برنامه بخشودگی دیرکرد بانک مسکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تسهیلات مسکن به 40 میلیون تومان در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..