تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین اشتباه دکتر مصدق٬ اعتماد به آمریکا بود

اصغر معینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وی افزود:به نظر من٬ دکتر مصدق فردی ایرانی و سیاستمدار خوبی بود. اما علیرغم تمام فعالیت‌های مثبت٬ اشتباهاتی هم داشت که بزرگترین آن٬ اعتماد به کشور آمریکا بود. همانی که در طول تاریخ ثابت کرده همراه و پشتیبان ایران نیست.

وی ادامه داد: من از این اتفاق خوشحالم که نقش کوچکی را در مجموعه عظیم «معمای شاه» ایفا کردم و در مدت ۶سال فعالیت٬ مطالعه مستمر٬ تماشای فیلم و شرکت در جلسات متعدد با کارگردان و تهیه‌کننده٬ موجب آن شد تا به شخصیت اصلی دکتر مصدق نزدیک‌تر شوم.

بازیگر سریال «خاکستری» با اشاره به نظر خود در مورد شخصیت دکتر مصدق اظهار داشت:من سه مرتبه تجربه بازی بجای شخصیت دکتر مصدق را داشتم.

معینی در پایان خاطر نشان کرد:من همه توانم را برای ایفای هرچه بهتر نقش دکتر مصدق به کار گرفتم و از تمامی دوستان عزیزی که موجب ظهور فیلم در جلوی دوربین شدند و از تمامی مردم عزیز بخاطر لطف و محبتی که به من دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین اشتباه دکتر مصدق٬ اعتماد به آمریکا بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..