تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان سایت‌ها و کانال‌های ساخت و فروش مواد محترقه را به پلیس فتا اعلام کنند

شهروندان سایت‌ها و کانال‌های ساخت و فروش مواد محترقه را به پلیس فتا اعلام کنندبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ دوم آدینه لو با بیان اینکه متاسفانه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تخلفات در فضای مجازی با موضوع ساخت، تهیه و خرید و فروش مواد محترقه هستیم، اظهار کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند، زیرا خسارت‌های مالی قابل جبران است اما صدمات جسمی و تلفات جانی قابل جبران نیست.
 
وی افزود: با عنایت اینکه اکثر حادثه دیدگان این ایام جوان و نوجوان هستند، افزود: والدین باید همواره به عنوان صمیمی‌ترین دوست فرزند دلبندشان او را هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی همراهی کرده و برای انجام فعالیت‌های بی‌خطر در این روز و لذت بردن از این جشن کهن بدون هیچ گونه آسیبی موارد لازم را به آنها گوشزد کنند.
 
رئیس پلیس فتای زنجان ادامه داد: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند که متاسفانه بارها شاهد وقوع اتفاقات و حوادث ناگوار در این خصوص بوده‌ایم، لذا خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آنها با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند و در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.
 
سرهنگ آدینه لو با اشاره به اینکه غالبا خرید مواد محترقه در فضای مجازی توسط کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به این موضوع کلاهبرداران سایبری مثل فیشینگ و... افزایش می‌یابد و قربانی آن کودکان و نوجوانان هستند که گاه جرات مطرح کردن موضوع با والدین خود را ندارند.
 
وی با بیان اینکه پلیس فتا رصد کاملی برای موضوع چهارشنبه سوری دارد، افزود: از کاربران محترم و شهروندان درخواست داریم در صورت مواجهه با سایت‌های و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی که اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می‌کنند و یا خرید و فروش مواد محترقه انجام می‌دهند را از طریق سایت پلیس فتا به  آدرس  Cyberpolice.irبخش ارتباطات مردمی اعلام نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان سایت‌ها و کانال‌های ساخت و فروش مواد محترقه را به پلیس فتا اعلام کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..