تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بازگشت» به جشنواره‌های بین‌المللی می‌رود

«بازگشت» به جشنواره‌های بین‌المللی می‌رود

فرهنگ > سینما - فیلم کوتاه «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی که در سال ۱۳۹۵ کلید خورد، هم اکنون در مرحله ارسال به جشنواره‌های بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «بازگشت» پس از طی مراحل فنی آماده ارسال به جشنواره های بین المللی شده است. 

این فیلم داستان یک روز در زندگی مرد عکاسی است که می‌خواهد به زندگی خود خاتمه دهد. 

پگاه ارضی نویسنده و کارگردان این اثر، فیلمسازی را در آکادمی فیلم نیویورک به اتمام رسانده است و چندین فیلم کوتاه که موفق به کسب جوایز بین المللی شده اند، چند کار مستند و یک کار پشت صحنه برای عباس کیارستمی را در کارنامه خود دارد. او امسال موفق به گرفتن مجوز کارگردانی شد و امیدوار است تا در سال ۹۶ فیلم بلند خود را کلید زند. او در شهریور امسال نیز یکی از داوران  در بیست و هشتمین جشنواره جیرونا در اسپانیا بود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بازگشت» به جشنواره‌های بین‌المللی می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..