تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح فوق زیبای استادیوم جدید رم+عکس

رم ورزشگاهی جدید خواهد ساخت.  پس از چندین ماه بحث و جلسات فراوان سرانجام روز گذشته طرح استادیوم جدید تیم فوتبال رم توسط مراجع اداری شهر رم تایید و تصویب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته Il Tempo روز گذشته طی جلسه ای که در آن ویرجینیا راجی، شهردار رم نیز حصور داشت مجوز ساخت ورزشگاه رم صادر شد. طبق این مجوز شرکت سازنده باید به میزان 50 درصد از از فضای اطراف ورزشگاه که در طرح اولیه ارائه شده بود را کاهش دهد. انتظار می رود در آینده نزدیک باشگاه رم به طور رسمی جزئیات این طرح را رسانه ای کند.

طرح فوق زیبای استادیوم جدید رم

این ورزشگاه که دلا روما نامگذاری شده است در سال 2021 افتتاح خواهد شد.جیمز پالوتا مدیر تیم رم در حاشیه این مراسم گفت:یک سفر طولانی را طی کردیم. می خواهم از هواداران رم تشکر کنم. آنها در دنیا بهترین هستند. همچنین از ویرجینیا راجی شهردار رم، لوکا برگامو معاون شهردار و بسیار افراد دیگری که در این فرآیند دخیل بودند تشکر می کنم. بیش از همه می خواهم از مائورو بالدسینی مدیر اجرایی تیم تشکر کنم. این شبی مهم برای رم است. ما مشتاقانه منتظر ساختن این استادیوم جدید هستیم.

راجی، شهردار رم نیز در این خصوص گفت:شاهد روزی  تاریخی هستیم. از این توافق بسیار خوشحالیم. این پروژه ای است که باعث افتخار شهر خواهد بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح فوق زیبای استادیوم جدید رم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..