تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از رئیس توسعه نشر بین‌الملل فرانسه برای حضور در نمایشگاه / اختلاف نظری با انجمن ناشران بین‌الملل نداریم

داوود موسایی مدیر کمیته ناشران بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران در اتحادیه ناشران وئ کتابفروشان تهران در پاسخ به پرسشی درباره بن‌کارت‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت:  اختصاص بن‌کارت به بخش بین‌الملل نمایشگاه را دنبال می‌کنیم،‌ اما هنوز به حای خاصی نرسیده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر وجود اختلاف میان کمیته ناشران بین‌المللو انجمن ناشران بین‌الملل گفت: هیچ اختلاف نظری بین ما و انجمن وجود ندارد، انجمن ناشران بین‌الملل نهایت مهربانی را با من داشته‌اند،‌ هیچ مشکلی با من نداشتند، جر رفتار مهربان و در حد مقدورات قول همکاری مستعد دادند.

موسایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا کشوری را از حضور در نمایشگاه تحریم کرده‌اید،‌ گفت‌، خیر هیچ کشوری را تحریم نکردیم.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر رویکردش نسبت به اداره بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت:‌ تمام تلاش من این است که حداقل کیفیت سال گذشته را حفظ کنم، من پیش از این کار اجرایی کرده‌ام‌، اما در نمایشگاه اولین سالی است که کار اجرایی می‌کنم،‌ قطعاً‌ برنامه‌هایی هم دارم. برای نمونه از ناشران فرانسوی به طور قطع دعوت خواهم کرد. از رئیس توسعه نشر بین‌الملل کشور فرانسه برای حضور در نمایشگاه دعوت کرده‌ام. از اتریش چند دعوت خواهیم داشت و تلاش می‌کنم ارتباط بیشتری با ناشران بین‌المللی داشته باشیم.

موسایی با بیان این مطلب که تازه چند هفته است مسئولیت را پذیرفته از مذاکره با رایزنی‌های فرهنگی خبر داد و گفت: با ناشران فرانسوی به جهت ارتباط و آشنایی که پیش از این داشته‌ام زودتر وارد تعامل برای حضور شده‌ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از رئیس توسعه نشر بین‌الملل فرانسه برای حضور در نمایشگاه / اختلاف نظری با انجمن ناشران بین‌الملل نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..