تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: ژکو را به ایکاردی ترجیح می‌دهم/ باید اینتر را ببریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم در آستانه بازی تیمش مقابل اینترمیلان در هفته جاری سری A اعلام کرد خواستار برتری شاگردان خود است و ادن ژکو، مهاجم بوسنیایی‌اش را به مائورو ایکاردی، ستاره اینتر ترجیح می‌دهد.

 او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: همه از توانایی‌های پیولی، سرمربی رقیب اطلاع دارند. او واقعا تیمش  را متحول کرده  و می‌داند از بازیکنانش چه می‌خواهد.منتظرم تیم من با دفاعی قدزتمندانه مانع بازیسازی حریف شود.اگر قرار باشد از بین ادین ژکو و مائورو ایکاردی یکی را به عنوان مهاجم مرکزی انتخاب کنم، قطعا انتخابم ژکوست چون علاوه بر تمام فاکتورهای لازم یک مهاجم، تمرکز و آرامش کافی هم دارد.

 او در ادامه افزود: این فصل در 19 بازی تنها یک پنالتی برای رم اعلام شد. شاید رقبای ما مربیانی دارند که داور را برای اعلام رای به نفع تیمشان تحت فشار قرار می‌دهند اما ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم. ما باید در این بازی پیروز شویم چون کمک می‌کند جایگاه دوم جدول را تثبیت کنیم و از طرفی فاصله‌مان با یوونتوس، بیش‌تر از این نشود.انتظار برد را از شاگردانم دارم و می‌دانم کار سختی پیش‌رو دارند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: ژکو را به ایکاردی ترجیح می‌دهم/ باید اینتر را ببریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..