تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یکی از زخمی های حادثه حمله با خودرو در «هایدلبرگ» آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، پلیس آلمان از کشته شدن یکی از زخمی های حادثه حمله با خودرو و چاقو به عابران در شهر «هایدلبرگ» آلمان خبر داد.

بر اساس این گزارش، یکی از زخمی شدگان این حادثه که تبعه آلمان و ۷۳ سال سن داشت بر اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت. دو زخمی دیگر این حادثه که یکی تبعه ۲۳ ساله اتریشی و دیگری زنی ۲۹ ساله از بوسنی بودند پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

لازم به ذکر است که یک مرد روز شنبه در شهر «هایدلبرگ» (Heidelberg) آلمان با خودرو به سمت عابران پیاده در یک خیابان حمله کرد و تعمداً آنها را زیر گرفت. پلیس آلمان همچنین اعلام کرد که راننده این خودرو تبعه آلمان بوده است.

طبق گزارش های قبلی، بر اساس اعلام پلیس آلمان ۳ نفر در این حادثه زخمی شده بودند. گزارش های رسانه های محلی در این باره حاکیست، این مرد به سلاح سرد چاقو نیز مسلح بوده است.

بنا به اعلام پلیس آلمان، پس از آنکه این فرد از خودرو پیاده شد و با چاقو به سمت افراد حمله کرد، نیروهای پلیس به سوی وی آتش گشودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یکی از زخمی های حادثه حمله با خودرو در «هایدلبرگ» آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..