تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : عوارض لقاح مصنوعی، مشکلات جنین

'); d.write('

محققان در یک پژوهش جدید اعلام کردند که استفاده از روش IVF یا لقاح آزمایشگاهی، خطر تولد نوزادان غیرطبیعی را تا دو برابر زیاد شدن می‌دهد.
در این تحقیق اطلاعات جدیدی برای زوج‌هایی که قصد جبران نازایی خود را دارند، ارائه شده است.
این تحقیقات نشان داده است: نوزادانی که به روش لقاح آزمایشگاهی متولد می‌شوند به میزان قابل توجهی در معرض خطر ابتلا به نارسایی‌ها و نواقص جدی مادرزادی هستند.
این پژوهش در کشور فرانسه انجام گرفته است و طی آن محققان، سلامت ۱۵ هزار و ۱۶۱  نوزاد را که با این وسیله بارداری کمکی متولد شده بودند تحت بررسی و آزمایش قرار دادند.
نتایج بررسی‌ها نشان داد که نرخ ابتلا به نواقص مادرزادی در این نوزادان، ۲۴/۴ درصد و در واقع دو برابر تمام کودکانی است که به شیوه عادی متولد شده‌اند.
دلایل بروز این نارسایی‌ها هنوز مشخص نیست اما تصور می‌شود که پروسه بارور سازی ممکن است به جنین آسیب وارد کند.
به گفته محققان؛ در نوزادانی که به این شیوه متولد می‌شوند، احتمال ابتلا به نارسایی‌های مادرزادی و اختلالات ژنتیکی نادر بیش از است.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : عوارض لقاح مصنوعی، مشکلات جنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..