تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : رشد مغز کودک، چه خوراکی هایی موثره؟

'); d.write('

مصرف مواد غذائی مغذی می توانند باعث بهبود رشد و عملکرد مغز کودک شوند و بر کیفیت تمرکز و حافظه ی کودک تأثیرگذار باشند مصر گوشت ماهی می تواند بسیار کمک کننده باشد. ماهی هائی نظیر ماهی سالمون سرشار از اسید چرب امگاتری هستند که تأثیر بسزائی در بهبود و عملکرد مغز انسان دارند.

در مطالعات صورت گرفته در این زمینه، نتایج نشان داده اند که هر چه میزان مصرف مواد غذائی حاوی اسیدهای چرب کودک بالاتر باشد کودک از گیرایی بهتر و ذهن بازتری برخوردار خواهد بود. البته ماهی های دیگر اگر چه ممکن است حاوی اسید های چرب باشند اما از لحاظ میزان اسیدهای چرب، ماهی سالمون بیش ازین اسیدهای چرب را دارا می باشد، ترکیب تکه های گوشت ماهی سالمون همراه با کرفس و هویج و با کمی کشمش می تواند سرشار از فایده باشد. خورده زرده ی تخم مرغ نیز می تواند کمک کننده باشد. زرده ی تخم مرغ حاوی کولین است. این ماده رشد ذهن و تقویت حافظه در کودک کمک می نماید. بجای دادن نیمرو به کودک بهتر است آنرا به شکل پخته به وی دهید. کره ی بادام زمینی و خود بادام زمینی از دیگر مواد غذائی مفید برای کودک هستند. این مواد غذائی سرشار از ویتامین ای هستند.  ویتامین ای حاوی آنتی اکسیدانهائی است که غشای عصب را حفظ می نماید. تیامین نیز به مغز کمک می کند تا از گلوکز به منظور ایجاد انرژی استفاده نماید. جو نیز یکی دیگر از مواد غذائی مفید برای کودکان است. جو کمک می کند تا انرژی کافی برای عملکرد مغز فراهم گردد. مصرف میوه خشک نیز می تواند به بهبود عملکرد مغزی کودکان کمک نماید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : رشد مغز کودک، چه خوراکی هایی موثره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..