تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در کنار هم می توانیم تغییر بزرگی ایجاد کنیم

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از سازمان محیط زیست، «اریک سولهام» معاون دبیرکل و مدیر اجرایی محیط زیست سازمان ملل در پیامی اینستاگرامی که در دو بخش منتشر شد و در پاسخ به هشتگ # please visit ahwaz نوشت؛
پیامی به مردم خوزستان، قسمت اول: من از مردم اهواز و خوزستان تشکر می کنم که اوضاع هولناک شهر خود را با من در میان گذاشتند. من در این سفر نمی توانم از شهر شما بازدید کنم چون برنامه سفر ارومیه از چندین هفته پیش برنامه ریزی شده بود. همانطور که می دانید شهر ارومیه نیز از مسئله ریزگردها رنج می برد. با مقامات ایرانی در مورد مسئله ریزگردها صحبت کردم. همچنین مطمئن باشید که مقامات سازمان ملل و دولت ایران توافق کرده اند از هر آنچه که در توانشان هست استفاده کنند تا مشکل ریزگردها در آینده ای نزدیک حل شود.
پیامی به مردم خوزستان، قسمت دوم: می دانم شما مردمان اهواز می خواهید بدانید برای جلوگیری از وقوع طوفان ریزگردها چه کارهایی می توان در آینده انجام داد. من دو پیشنهاد دارم. 1- ایران تالاب ها را بهتر از قبل مدیریت کند، درخت کاری بیشتر انجام شود و مدیریت بهتر روی آب صورت بگیرد . من در جریان هستم که دولت ایران تمام تلاش خود را می کند تا این امور تحقق یابند. همچنین نیاز به همکاری بیشتر بین کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و عراق است زیرا اتفاقاتی که در آن کشورها می افتند تاثیری مستقیمی اینجا و بر روی ایران دارد. همگی در کنار هم می توانیم تغییر بزرگی ایجاد کنیم و از همه شما برای هرآنچه که انجام می دهید تشکر می کنم، لطفا اگر پیامی برای سازمان ملل داشتید با ما تماس بگیرید و بگویید چگونه می توانیم بهتر عمل کنیم.
شبد**1953*9122**تنظیم کننده:مرتضی شحنه**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در کنار هم می توانیم تغییر بزرگی ایجاد کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..