تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینمای كوتاه‌تر اندیشه‌های بیشتری دارد

سینمای كوتاه‌تر اندیشه‌های بیشتری دارد

این هنرمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: پدرم همیشه تعریف می‌كند در گذشته حدود سال‌های 48 – 49 سینمایی به نام سینما آزاد ایران وجود داشت كه از دل آن سینما، فیلمسازان بزرگی نظیر كیانوش عیاری، بهروز افخمی، آقای غلامرضایی، پدر بنده و ... بیرون آمدند و با وجودی كه سینمای كوتاهی بود اما صاحب اندیشه‌ بود و جالب اینجاست كه بعدها متوجه شدند سینمایی كه كوتاه‌تر باشد، اندیشه‌های درونش هم بیشتر است.
 
وی در توضیح همین مطلب بیان كرد: بر این اساس فكر می‌كنم جشنواره‌ای با عنوان«فیلم 100» هم همینطور باشد و اگر درست اجرا شود و آثار خوبی به آن ارائه شود، قطعا موفق‌تر از آثار بلند می‌شود.
 
غفارمنش سپس در زمینه كاربرد آثار كوتاه 100 ثانیه‌ای توضیح داد: من فكر می‌كنم فیلم‌های كوتاه در تلویزیون كاربرد بیشتری داشته باشند و از سوی مخاطبان بیشتر دیده شوند البته یك اقدام دیگر هم می‌توان انجام داد و آن این است كه به طور مثال 50 فیلم 100 ثانیه‌ای را كنار هم قرار داد و برای تماشاچی سینما به نمایش گذاشت تا جذابیت بیشتری داشته باشد  وگرنه كسی برای 100 ثانیه بلیط تهیه نمی‌كند و به سینما نمی‌رود.

او در ادامه تصریح كرد: به نظرمن فیلم 100 ژانری مستقل نیست؛ چون همانطور كه تاكید كردم كسی برای دیدن 100 ثانیه فیلم به سینما نمی‌رود. بنابراین نمی‌توان این آثار را در سینما به عنوان ژانری مستقل قلمداد كرد اما در تلویزیون می‌توانند ژانری مستقل برای خود باشند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینمای كوتاه‌تر اندیشه‌های بیشتری دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..