تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداء نسخه خوشنویسی دیوان امام به سید حسن خمینی+عکس

حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صبح امروز دو تن از جوانان خوش نويس و توانمند كشورمان، برادران عزيز حسين و ميثم شيخ زاده به جماران آمدند و ديوان امام را كه به خط خوش نوشته اند، هديه آوردند. اين دو برادر كه دوقلو هستند، برخى نقاشى خط هاى خويش را هم بزرگوارانه به ارمغان آورده بودند. هديه اى ارزشمند كه آن را به موزه حرم امام سپردم. خاطرم آمد كه علاوه بر استاد جليل رسولى كه ديوان امام به خط ايشان منتشر شده، برخى ديگر از اساتيد خوش نويسى همانند استاد كيخسرو خروش هم ديوان امام را به رشته تحرير در آورده اند. اميدوارم در آينده شاهد انتشار دستنويس ايشان هم باشيم. براى برادران شيخ زاده كه بى هيچ چشم داشتى به اين مهم همت گماشته اند آرزوى آينده اى درخشان دارم."

اهداء نسخه خوشنویسی دیوان امام به سید حسن خمینی+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداء نسخه خوشنویسی دیوان امام به سید حسن خمینی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..