تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازی در کویت اجباری می شود

کد خبر: ۴۸۷۰۵۵

۲۰۲  بازدید

وزارت دفاع کویت اعلام کرد همه جوانان بالای هجده سال این کشور به منظور انجام خدمت سربازی ازماه میلادی می اینده (اردیبهشت 96 ) به خدمت اجباری سربازی فراخوانده شدند.

خبرگزاری ایرنا: وزارت دفاع کویت اعلام کرد همه جوانان بالای هجده سال این کشور به منظور انجام خدمت سربازی ازماه میلادی می اینده (اردیبهشت 96 ) به خدمت اجباری سربازی فراخوانده شدند.

روزنامه الرای کویت روز شنبه بنقل از مقامات وزارت دفاع کویت اعلام کرد، جوانان بالای 18 سال این کشور از ماه می میلادی اینده وهمزمان با ماه مبارک رمضان به خدمت سربازی فراخوانده می شوند و کسانی که در مهلت تعیین شده خود را به حوزه های تعیین شده معرفی نکنند، مشمول مجازات غیبت از سربازی می شوند.


با توجه به بافت جمعیتی جوان کویت، خدمت سربازی درصد بالایی از قشر جوان این کشور را شامل می شود .


طبق قانون اعلام شده از سوی وزارت دفاع کویت دوره خدمت سربازی در این کشور 12 ماهه خواهد بود و حداکثر سن مشمولیت 35 سال تعیین شده و کسانی که دوره خدمت ضرورت را پشت سر می گذرانند هر دو سال یکبار مجددا احضار شده و اطلاعات نظامی آنها به روز می شود.


وزارت دفاع کویت درحالی دست به این اقدام می زند که بخش قابل توجهی از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری کویت از نسل جوان هستند و برخی از آنها پس از طی کردن دوره های آموزشی لازم در ارگان هایی همچون ارتش، پلیس و گارد ملی استخدام می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازی در کویت اجباری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..