تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمال و طارمی بدنبال جایزه پوشکاش+عکس

مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال ثبت گل زیبا برابر رقباست و همچنان علاقه خود به ضربات آکروباتیک را حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه 598، مهاجم جنوبی سرخپوشان که در لیگ داخلی بارها تلاش برای ثبت گل آکروباتیک به نمایش گذاشته و البته ناکام بوده اکنون به دنبال این است تا در لیگ قهرمانان آسیا این تلاش خود را به ثمر برساند. نکته جالب توجه اما در تمرین امروز به تلاش کمال کامیابی نیا برای اینکه او نیز در این راه خودی نشان دهد بود. اکنون باید دید جایزه زیباترین گل فصل در نهایت به بازیکنان پرسپولیس خواهد رسید یا خیر. طارمی البته پیش از این با الگوبرداری از حرکت پنالتی مسی و سوآرز نشان داد قابلیت کپی برداری در آنها را دارد و اکنون باید دید در هدف جدید خود موفق خواهد شد یا خیر. کمال و طارمی به دنبال جایزه پوشکاش+عکسکمال و طارمی به دنبال جایزه پوشکاش+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمال و طارمی بدنبال جایزه پوشکاش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..