تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح شجره طیبه با درختان پسته خیّر بافقی، آغاز شد

مسئول دبیرخانه شورای زکات بافق گفت: اجرای طرح شجره طیبه در بافق با درختان پسته خیر بافقی اجرا شد.

مسئول دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در راستای رفع فقر و محرومیت در شهرستان بافق و جامعه امروزی و در اجرای برنامه های سیاست های کلی دبیرخانه شورای زکات مرکز و شهرستان یکی از برنامه هایی که در بافق در حال اجرا است طرح شجره طیبه است.
حجت الاسلام قاسم عسکری در ادامه اظهار داشت: روال طرح به این صورت است که مالک درختی که محصول می دهد محصول آن را به مدتی که خودش مشخص می کند در اختیار فقرا قرار می دهد که به آن وقف موقت می گویند به این ترتیب که اصل درخت از مالک و ثمره آن هم در اختیار محرومین قرار می گیرد.
مسئول دبیرخانه شورای زکات بافق اظهار داشت: روشهای جمع آوری محصولات بدین صورت است که مالک می تواند محصول خود را جمع آوری و دراختیار دبیرخانه زکات شهرستان قرار دهد یا اینکه عاملین جمع آوری زکات این کار را انجام و در اختیار محرومین قرار خواهند داد.
حجت الاسلام عسکری در خصوص نوع درختانی که می شود در این طرح از آن استفاده کرد بیان داشت: درختانی مثل خرما، پسته و بادام که ثمره داشته باشند می تواند شامل این طرح می باشد. میزان استقبال مردم در بافق و مناطق ان بسیار خوب بوده است.
شیخ قاسم عسکری گفت: در شهرستان بافق اولین مکانی که اجرا شد باغستان پسته محمد اکبری خیر نمونه شهرستان بود که یک بند درخت پسته را به عنوان طرح شجره طیبه اهدا کرد.
مسئول دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق در پایان گفت: طرح شجره طیبه یعنی اینکه مالک درخت را در اختیار دبیرخانه زکات قرار می دهد، طرح ثمره طیبه که محصول آن را به دبیرخانه می دهد و طرح عرضه طیبه که زمین را در اختیار ما قرار می دهد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح شجره طیبه با درختان پسته خیّر بافقی، آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..