تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالان اجتماعی دانمارکی کم دانشی ترامپ را به تمسخر گرفتند

در ادامه واکنش‌ها به گفتار و رفتار رئیس جمهور آمریکا؛

سخنان اشتباه رئیس جمهور آمریکا در رابطه با وقوع حمله تروریستی در سوئد، همچنان با واکنش های منفی روبرو است.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیما، به نقل از شبکه راشاتودی، گروهی از فعالان اجتماعی در همسایگی سوئد، دانمارک، دست به تمسخر این ادعای دونالد ترامپ زدند. آنها برای قربانیان جعلی این اتفاق خیالی مراسم یادبود گرفتند. شرکت کنندگان در این مراسم، پرچم های سوئد را به همراه داشتند و گل ها و شمع هایی را به نشانه گرامیداشت کشته شدگان در جلوی سفارت سوئد در کپنهاگ قرار دادند. 

در میان دست نوشته هایی که شرکت کنندگان به همراه داشتند، یکی بیش از باقی جلب توجه می کرد. روی یک تخته با زمینه پرچم سوئد نوشته شده بود: ما به سندروم استکهلم ترامپ اعتقاد داریم. 

هنرمندی که این طرح را اجرا کرده بود گفت قصد برجسته کردن اهمیت بی اطلاعی و اطلاعات غلط درجهان را داشته است. 

ترامپ طی یک سخنرانی در فلوریدا ادعا کرد، با نگاهی بر آنچه که بر سر فرانسه و سوئد آمده ما اهمیت ممنوع کردن ورود مهاجران را متوجه خواهیم شد. مقامات سوئد پس از این اتفاق بسیار از وی انتقاد کرده و حتی کارل بیلد، نخست وزیر سابق این کشور، خطاب به ترامپ گفته بود: او چه چیزی مصرف کرده است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالان اجتماعی دانمارکی کم دانشی ترامپ را به تمسخر گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..