تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی پنج کتاب پرفروش «نشر چشمه» د­­ر یک هفته اخیر

رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در یک هفته اخیر بود.

عصرایران - در یک هفته اخیر (هفته منتهی به 8 اسفند) کتاب های متنوعی در فهرست پرفروش ترین های نشر چشمه قرار داشت.

پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در یک هفته اخیر، رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» با ترجمه‌ی «پیمان خاکسار» بود. این کتاب به چاپ سیزدهم رسیده است.

«پیمان خاکسار» مترجم این کتاب می‌گوید: « "جزء از کل کتابی" است که هیچ وصفی، حتا حرف‌های نویسنده‌اش، نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. خواندن "جزء از کل" تجربه‌ای غریب و منحصر به فرد است. در هر صفحه‌اش جمله‌ای وجود دارد که می‌توانید آن را نقل قول کنید. کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن. سفر در دنیایی است که نمونه‌اش را کمتر دیده‌اید. رمانی عمیق و پرماجرا و فلسفی که ماه‌ها اسیرتان می‌کند. به نظرم تمام تعاریفی که از کتاب شده نابسنده‌اند. این شما و این ؛جزء از کل" »

کتاب «عقاید یک دلقک»نوشته «هاینریش بل» دومین کتاب پرفروش این نشر در یک هفته اخیر است. این کتاب با ترجمه‌ی «محمد اسماعیل‌زاده» به چاپ 37 رسیده است. این کتاب درباره‌ی دلقکی به نام «شنیر» است که همسرش او را ترک کرده و به همین دلیل دچار افسردگی است. این کتاب را می‌توان یکی از رمان‌های تاثیرگذار قرن بیستم دانست که در میان آثار هانریش بل شهرت بیشتری پیدا کرده است.

سومین کتاب پرفروش، کتاب «پاييز فصل آخر سال است» نوشته «نسیم مرعشی» است. این رمان برش‌هایی از زندگی سه دختر در آستانه‌ی سی سالگی است. سه دختر که زندگی‌شان از در دوران دانشگاه با هم گره خورده و حالا در حالی که راهشان کاملا از هم جداست، کماکان روی زندگی هم تاثیر می‌گذارند. این کتاب به چاپ نوزدهم رسیده است.

چهارمین کتاب پرفروش در نشر چشمه «جای خالی سلوچ» نوشته محمود دولت آبادی است. چاپ سی و دوم این کتاب نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده است. بسیاری از منتقدان این رمان را بهترین اثر کارنامه‌ی «محمود دولت‌آبادی» می‌دانند.

رمان «مردی به نام «اُوه» نوشته فردریک بَکمن نیز پنجمیین کتاب پرفروش یک هفته اخیر این انتشارات است. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است. فردریک بَکمَن با رمانِ «مردی به نامِ اُوِه» به شهرتی استثنایی دست یافت. این رمان‌‌نویس و روزنامه‌نگارِ جوانِ سوئدی بعد از انتشارِ این رمان در سوئد و آلمان به جهان معرفی شد. مردی به نامِ اُوِه داستانِ روزگار پیرمردی ا‌ست کم‌حرف، سخت‌کوش و بسیار سنتی که اعتقاد دارد همه‌چیز باید سرجای خودش باشد و فقط احمق‌ها به کامپیوتر اعتماد می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی پنج کتاب پرفروش «نشر چشمه» د­­ر یک هفته اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..