تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی مساجد بودجه میلیاردی می‌گیرند، برخی پول ایمن‌سازی هم ندارند!/ گرانی بی سر و صدای لبنیات / جبران حقوق‌های معوقۀ کارگرها برعهدۀ کیست؟/ کنایه روحانی به منتقدان

«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و هشتادمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

کنایه دکتر روحانی به منتقدان خرید ایرباس
گرانی 35 درصدی لبنیات بدون هماهنگی قبلی
برخی مساجد بودجه میلیاردی می‌گیرند، برخی پول ایمن‌سازی هم ندارند!
اندر حکایت مشکلات مسکن مهر
جبران حقوق‌های معوقۀ کارگرها برعهدۀ کیست؟
تعداد بازدید : 12 دانلود ساعت صفر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی مساجد بودجه میلیاردی می‌گیرند، برخی پول ایمن‌سازی هم ندارند!/ گرانی بی سر و صدای لبنیات / جبران حقوق‌های معوقۀ کارگرها برعهدۀ کیست؟/ کنایه روحانی به منتقدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..