تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان جریمه مشمولان غایب خدمت سربازی برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه + جدول

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ میزان جریمه مشمولان غایب خدمت سربازی برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را تعیین و تصویب کردند.

به گزارش «قدس آنلاین»،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به جرئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل‌کشور، بند ب تبصره ۱۰ ماده واحده این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده شد تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ۸ سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی که تا پایان سال ۱۳۹۶ تسویه می‌شود، معاف کند. تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

طبق این مصوبه، میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه به شرح جدول زیر است:

مدرک تحصیلی

پایه ریالی جریمه مشمولان غایب

زیردیپلم

۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

دیپلم

۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

فوق‌دیپلم

۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

لیسانس

۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

فوق‌لیسانس

۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

دکترای عمومی علوم پزشکی

۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

دکترای تخصصی غیرعلوم پزشکی

۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر

۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان جریمه مشمولان غایب خدمت سربازی برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..