تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «سید ابراهیم»، خاطرات شهید مدافع حرم «مصطفی صدر زاده» منتشر شد

کتاب «سید ابراهیم»، خاطرات شهید مدافع حرم «مصطفی صدر زاده» به روایت مادر و همسر شهید به قلم مهدی گودرزی منتشر شد.

قدس آنلاین به نقل از حریم حرم - این کتاب از مجموعه کتاب‌های «یک بغل گلسرخ» در ۷۲ صفحه توسط انتشارات تقدیر به چاپ رسیده است.

مجموعه کتاب‌های «یک بغل گلسرخ»، شرح ساده و بی آلایشی از زندگی شهدای مدافع حرم است که مطالب خانوادگی و شخصی شهدا را فارق از پرداختن به شرح فعالیت‌های نظامی مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه کتاب «سید ابراهیم» و سایر کتاب‌های این مجموعه با شماره‌ تلفن‌های ۶۶۴۰۰۵۱۰ و ۶۶۴۰۰۵۲۷ تماس حاصل نمایند.
 


در بخشی از کتاب «سید ابراهیم» از زبان همسر شهید «صدرزاده» می‌خوانیم: « از سوریه که آمد با هم به مشهد رفتیم. آنجا مرا با رزمندگان فاطمیون آشنا کرد و مقدمات سفر سوم خود را مهیا کرد. چون قرار بود با بچه‌های افغانستان اعزام شود، می‌بایست خودش را تبعه افغان جا بزند. هرچند که آن‌ها می‌دانستند او ایرانی است، اما به هر حال قوانین خاص خود را داشتند. لهجه‌ی افغانستانی را هم خیلی زود یاد گرفت. سومین بار با تیپ فاطمیون اعزام شد. در این مدت انواع دوره‌ها و آموزش‌ها را می‌دید. 

مصطفی نام جهادی «سید ابراهیم» را برای خود برگزید که نام پدر بزرگ من بود. همه او را به همین نام می‌شناختند. بعد از مدت کوتاهی که در کنار بچه‌های فاطمیون جنگید به خاطر قابلیت‌های بالایی که داشت از او خواستند تا فرماندهی یکی از گردان‌های فاطمیون را به عهده بگیرد. او به شرط نامگذاری گردان توسط خودش، فرمانده گردان شد و به خاطر علاقه زیادش به گردان عمار و شهدای آن، نام زیبای عمار را برای گردان انتخاب کرد. 

در همایشی هم که با جاماندگان گردان عمار در تهران داشت به آن ها قول داده بود که ما انتقام شهدای گردان عمار را می‌گیریم. 
چرا که گردان عمار ادامه دهنده راه همان گردان و جنگ سوریه در امتدا جنگ ایران و ادامه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است. او معتقد بود افکار انقلاب اسلامی روز به روز در دل مردم سوریه رشد و نمو پیدا می‌کند و عشق به امام (ره) و آرمانهای او در بین مردم آنجا رواج پیدا می‌کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «سید ابراهیم»، خاطرات شهید مدافع حرم «مصطفی صدر زاده» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..