تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت روز زندانی شدن داخل سنگ! +تصاویر

یک هنرمند فرانسوی در یکی از پروژه‌های هنری‌اش هشت روز خودش را میان یک سنگ غول‌پیکر زندانی کرد!

 آبراهام پولنچیوال از هنرمنداهایی است که معمولا در کارهایش دست به جسارت می‌زند، اما احتمالا او در آخرین پروژه‌اش دست به کار عجیب و متفاوتی زده است. او به تازگی هشت روز را در یک سوراخ به شکل انسان در میان تخته‌ سنگ‌های غول پیکر که مُهر و موم شده‌اند، گذرانده است!

زندانی شدن داخل سنگ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، او هدف از این عمل غیر معمول را «پیدا کردن آن‌چه که در جهان است» توصیف کرده است. این هنرمند ۴۵ ساله در گالری توکیو در میان سنگی که تنها جای نشستن یک فرد را در خود دارد، نشسته بود و همراه خودش هم آب و غذای مورد نیاز را هم برده بود، تنها راه ارتباط او با دنیای بیرون مجرایی بود که برای تنفس از آن استفاده می‌کرد.

زندانی شدن داخل سنگ

البته مردمی که برای بازدید از گالری می‌آمدند هم می‌توانستند او را توسط دوربین‌های کوچکی که داخل سنگ قرار گرفته بود، ببیند و با این تجربه متفاوت از نزدیک روبرو شود.

زندانی شدن داخل سنگ

آبراهام می‌گوید که زمان زیادی را صرف کرده تا از نظر ذهنی و جسمی برای این هشت روز حاضر شود و بتواند در فضای کوچک و بدون تحرک برای این مدت بنشیند. البته روانشناسی که برای این کار به او کمک می‌کرده، نگران این بوده که ابراهام ارتباط خودش با واقعیت را به دلیل تنهایی و ایزوله بودن از دست بدهد.

زندانی شدن داخل سنگ

نکته جالب توجه این بوده که با وجود نگرانی آبراهام و دکترش برای بهم ریختن رابط‌های اجتماعی او با دیگر افراد جامعه بودند، بسیاری از مردم نگران دستشویی رفتن او بودند و همین موضوع حتی باعث به وجود آمدنجک‌هایی هم شده بود، البته آبراهام در این باره به یکی از رسانه‌ها گفته بود که همراه خودش بطری برای این‌کار به همراه دارد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت روز زندانی شدن داخل سنگ! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..