تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام اتفاقاتی را که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ رخ دهد اینجا بخوانید

تمام اتفاقاتی را که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ رخ دهد اینجا بخوانید

به گزارش خبرآنلاین، گرایش به ساخت پرچم‌دارهای پرقدرت و البته بسیار گران اندرویدی رخدادهای 2017 در بارسلونا را در بر خواهد گرفت.

درحالی‌که قرار است اپل آیفون 8 یا 10 (نام هنوز رسمی نیست) را به مناسب دهمین سال عرضه آیفون تا قبل از پاییز 1396 رونمایی کند، عجله سازندگان آسیایی برای رونمایی و عرضه گوشی‌های اندرویدی خود قابل‌درک است.

در این میان ال‌جی می‌خواهد قبل از سامسونگ پرچمدار خود را عرضه کند تا با ورود گلکسی اس 8 قافله را به هم‌وطن کره‌ای خود نبازد.

بیست و ششم فوریه یعنی دوشنبه 9 اسفند پیش کنفرانس‌ها برگزار خواهد شد و اغلب اخبار رونمایی‌ها به‌صورت خودجوش لو خواهد رفت! و مراسم رسمی 27 فوریه تا 2 مارس خواهد بود (9 الی 12 اسفند) تا سازندگان از احوال یکدیگر و برنامه‌های آتی خود باخبر شوند.

همچنین امسال شاهد توضیح درباره سیستم‌عامل اندروید وی یر 2.0 برای ابزارهای پوشیدنی و هوشمند خواهیم بود.

همان‌طور که گفته شد ال جی زودتر از بقیه می‌خواهد پرچم‌دار 2017 خود را رونمایی کند: گوشی فلزی با رزولوشن 2K به‌صورت ضد آب با لنز دوآل و پردازنده اسنپ دراگون 821 که البته جدید هم نیست!

هوآوی سازنده چینی نیز ضمن رونمایی از P10 به‌عنوان پرچم‌دار 2017 خود، می‌خواهد ساعت هوشمند جدید (هوآوی واچ 2) را نیز رونمایی کند.

بلک بری نیز که مدیریت چینی را یدک می‌کشد(توسط TCL)، می‌خواهد بلک بری مرکوری مجهز به کیبورد فیزیکی را رونمایی کند.

موتورولای چین نیز موتو جی 5 و جی 5 پلاس را به‌عنوان گوشی‌های میان رده رونمایی می‌کند تا خط تولید خود را سرپا نگه دارد.

سونی ژاپن نیز قصد رونمایی از دست‌کم 4 تا 5 گوشی را دارد تا جدیدترین گوشی‌های خود مجهز به 4K و اسنپ دراگون 835  را به رخ رقبا بکشد، هرچند همچنان در بازار فروش نمی‌تواند قد عَلَم کند.

اما بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند چنان ذوق‌زدگی خاصی را بین علاقه‌مندان به وجود آورده است تا در کنار رونمایی از گوشی آیکونیک و نوستالژیک 3310 شاهد رونمایی از گوشی‌های اندرویدی جدید هم باشیم.

سامسونگ تب اس 3 اندرویدی و گلکسی بوک به‌عنوان تبلت هیبریدی ویندوزی سامسونگ نیز خودنمایی خواهد کرد، هرچند سازنده کره‌ای تمام هم‌وغم خود را برای گلکسی اس 8 گذاشته و شاید کمی درباره آن نیز صحبت کند.

به‌هرحال امسال آسیایی‌ها همچنان با پرچم‌داران خود پرچمدارِ MWC 2017 خواهند بود!


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام اتفاقاتی را که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ رخ دهد اینجا بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..