تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نفر در حادثه حمله با خودرو به عابران در هایدلبرگ آلمان کشته شد

به گزارش ایرنا و به نقل از شبکه اسکای نیوز، ­پلیس آلمان اعلام کرد راننده خودرویی را که در مرکز شهر هایدلبرگ در جنوب غرب این کشور عابران را زیر گرفت، بعد از اصابت گلوله دستگیر کرده است.
اگر چه گزارشی از انگیزه راننده یاد شده انتشار نیافته، اما یک سخنگوی پلیس آلمان گفته که نشانه ای از اینکه این حمله تروریستی باشد، هنوز بدست نیامده است.
به گفته پلیس آلمان، فرد کشته شد 73 ساله بوده و شهروند این کشور است.
براساس گزارش‌های منتشر شده، فرد مهاجم به چاقو مسلح بوده و پس از حمله با خودرو تلاش داشته با پای پیاده از محل فرار کند، ولی هدف گلوله ماموران پلیس قرار گرفت.
پلیس فرد مهاجم را که زخمی شده است، به بیمارستان منتقل کرده است.
رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند که فرد مهاجم دچار اختلالات روانی است، ولی مقامات پلیس گفته‌اند که نمی‌توانند چنین چیزی را تایید کنند.
در ماه دسامبر گذشته یک فرد مهاجم با کامیون به یک بازار کریسمس در برلین حمله کرد که در آن حمله 12 نفر کشته و بیش از 50 نفر زخمی شدند.
از زمان حمله یاد شده، آلمان در بالاترین سطح هشدار امنیتی بسر می برد.
اروپام**5**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نفر در حادثه حمله با خودرو به عابران در هایدلبرگ آلمان کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..