تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملاقات مالک اینتر با پرز؛ خامس به ایتالیا می رود؟

کد خبر: ۴۸۷۰۲۵

۳۶۵  بازدید

بعد از اینکه ژان جیندونگ، مالک باشگاه اینتر روز شنبه در مادرید به ملاقات فلورنتینو پرز رفت، شایعات در مورد علاقه این تیم به جذب خامس رودریگز افزایش یافت.

وبسایت نود: بعد از اینکه ژان جیندونگ، مالک باشگاه اینتر روز شنبه در مادرید به ملاقات فلورنتینو پرز رفت، شایعات در مورد علاقه این تیم به جذب خامس رودریگز افزایش یافت.

ملاقات مالک اینتر با پرز؛ خامس به ایتالیا می رود؟

 این سرمایه دار چینی به کمپ تمرینی رئال مادرید رفت و نظاره گر تمرینات تیم اصلی بود و با همتای خود در مادرید دیدار کرد. این ملاقاتی بود که باشگاه ایتالیایی از طریق توئیتر رسمی خود نیز اعلام کرد و این با حدس و گمان ها در مورد علاقه نراتزوری به هافبک کلمبیایی رئال مادرید همزمان شد.

ممکن است رودریگز در تابستان اجازه جدایی دریافت کند چرا که هنوز هم جایگاه ثابتی در ترکیب تیم زیدان ندارد و رقابت سختی در پست او وجود دارد. Sports Illustrated مدعی شده است که پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی اینتر در سال ۲۰۱۶ برای خامس رد شده است و Tuttosport هم در گزارشی خبر از تداوم علاقه اینتر به این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملاقات مالک اینتر با پرز؛ خامس به ایتالیا می رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..