تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز است

پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره‌ وضعیت سینمای انیمیشن ایران گفت: در سال‌های اخیر سینمای انیمیشن در کشور ما پیشرفت زیادی داشته است و در جشنواره‌های گذشته شاهد تکنیک‌های مختلفی بودیم که باید شرایط استفاده از این تکنیک‌ها در اختیار جوانان علاقه‌مند قرار گیرد.


وی در مورد وضعیت جوانان و سینمای انیمیشن در ایران ادامه داد: پیشرفت ما در زمینه انیمیشن قابل‌ تحسین است و به جرات می‌توان گفت جوان‌های ما در این زمینه فوق‌العاده هستند.


برومند راه نجات سینمای کودک و انیمیشن را اعتماد به جوانان در رشته‌های مختلف سینمایی به خصوص حوزه انیمیشن دانست و گفت: متولیان باید به جوان‌ها در رشته انیمیشن اعتماد بیشتری داشته باشند.


وی با تاکید بر اهمیت و تاثیر انیمیشن بر مخاطب گفت: اگر قبل از هر فیلم سینمایی، فیلم‌های کوتاه انیمیشن در سینماها اکران شود، مردم با آثار تولید شده آشنا می‌شوند و این کار موجب ارتباط مخاطبان شده و در عین حال آثار تولید شده نیز دیده خواهند شد.


برومند ضمن آرزوی موفقیت برای جوانان باذوق حوزه انیمیشن بیان کرد: امیدوارم قدر فعالان این عرصه بیشتر دانسته شود.


دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..