تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ عضو سازمان ملل به درخواست اهوازی ها

کد خبر: ۴۸۷۰۱۶

۲۷۳۳  بازدید

معاون دبیرکل و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد پس از دریافت هشتگ please visit ahwaz به مردم خوزستان پاسخی دو قسمتی داده است.

خبرآنلاین: معاون دبیرکل و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد پس از دریافت هشتگ please visit ahwaz به مردم خوزستان پاسخی دو قسمتی داده است.

در پاسخ اینستاگرامی اریک سولهایم با تیتر ‎پیامی به مردم خوزستان آمده است؛

‎من از مردم خوزستان و شهر اهواز تشکر می‌کنم که اوضاع هولناک شهر خود را با من در میان گذاشتند. من در این سفر نمیتوانم از شهر شما بازدید کنم چون برنامه سفر ارومیه از چندین هفته پیش برنامه ریزی شده بود. همانطور که می‌دانید شهر ارومیه نیز از مساله ریزگردها رنج می‌برد. ‎مطمین باشید من از هر فرصتی که داشتم استفاده کردم با مقامات ایرانی در مورد مساله ریزگردها صحبت کنم. همچنین مطمئن باشید که سازمان ملل و مقامات دولت ایران توافق کرده اند از هرآنچه که در توانشان است استفاده کنند تا مشکل ریزگردها در اینده‌ی نزدیک حل شود ‎و من می‌دانم شما مردمان اهواز می‌خواهید بدانید چه کارهایی ‎می‌توان برای جلوگیری از وقوع طوفان ریزگردها در اینده انجام داد.

‎من دو پیشنهاد دارم: ‎ایران تالاب ها را بهتر از قبل مدیریت کند، درخت کاری بیشتر انجام شود و مدیریت بهتری روی اب صورت بگیرد. من در جریان هستم که دولت ایران تمام تلاش خود را می کند تا این امور تحقق یابند. ‎همچنین نیاز به همکاری بیشتر بین کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و عراق است زیرا اتفاقاتی که در ان کشور ها میوفتند تاثیر مستقیمی اینجا و بر روی ایران دارد. ‎همگی در کنار هم میتوانیم تغییر بزرگی ایجاد کنیم و از همه شما برای هرانچه که انجام می دهید تشکر می‌کنم، لطفا اگر پیامی برای سازمان ملل داشتید با ما تماس بگیرید و بگویید چگونه می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

پاسخ عضو سازمان ملل به درخواست اهوازی ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ عضو سازمان ملل به درخواست اهوازی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..