تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی کامل ۳ شهرک دیگر در حلب

ساعت 24- ارتش سوریه و نیروهای متحد آن در عملیات امروز خود، ۳ شهرک را در ریف شرقی حلب آزاد کردند که در مجموع ۸ شهرک به طور کاملی طی یک روز آزاد شدند.

نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات خود در شرق استان حلب موفق شدند با حملات مجدد خود علیه تروریست‌های داعش شهرک‌های «شنهصه»، «الشامی» و «رویدة الباب» را بطور کامل پاکسازی کردند.

این نیروها همچنین موفق شدند بر ارتفاعات «السیخة و الحوارة» مسلط شوند. حملات نیروهای مقاومت از سمت شهرک‌های «المعزولة»، «مستریحة» و مناظر الجرف» صورت گرفته است.


ریف شرقی حلب. اندازه بزرگ اینجا    

عملیات نیروهای هجومی به سمت شهرک‌های «بطوشیه»، «فیخه صغیره»، «اللواء»، «المزروفة» و «نباته صغیرة» خواهد بود.

نیروهای جبهه مقاومت نیز ظهر امروز توانستند ۵ شهرک بنام های «قیطه»، «ام خرزه»، «مستریحه میری»، «خربه کیار» و «جبل سلیم» را بطور کامل پاکسازی کنند و ده‌ها تروریست داعش را به هلاکت برسانند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نیروهای جبهه مقاومت طی یک هفته گذشته موفق شدند با پاکسازی بیش از ۲۴ شهرک و ارتفاع مساحتی نزدیک به ۶۱۵ کیلومتر مربع را پاکسازی کنند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی کامل ۳ شهرک دیگر در حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..