تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکستگی 15 استخوان صورت یک ورزشکار + عکس

برخورد توپ به صورت یک کریکت باز باعث شد تا 15 استخوان صورت او بشکند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ برخورد توپ به صورت یک کریکت باز باعث شد تا 15 استخوان صورت او بشکند.  یک کریکت باز بریتانیایی به نام الکس تایت در حین یک مسابقه کریکت به مصدومیت بسیار هولناکی دچار شد. برخورد توپ به وسط صورت او باعث شد 15 ناحیه صورت و سر او دچار شکستی شود. استخوان های جمجمه، بینی، پیشانی اش دچار شکستگی های متعددی شده است ضمن اینکه چشمانش به دلیل تورم و کبودی بیش از حد کاملا بسته شده. گفته می شود احتمال نابینایی این کریکت باز هم وجود دارد. 100 هزار دلار هزینه درمان کامل او پیش بینی شده. برای کمک به این کریکت باز چهره های ورزشی مختلفی از سراسر جهان دست به کار شده اند تا حداقل هزینه های عمل جراحی او را تامین کنند.


منبع:جام جم آنلاین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکستگی 15 استخوان صورت یک ورزشکار + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..