تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ دور بعدی مذاکرات صلح سوریه

یک منبع نزدیک به نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه از برگزاری احتمالی دور بعدی مذاکرات صلح سوریه تانیمه دوم ماه مارس دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، یک منبع نزدیک به «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه روز شنبه در مصاحبه اختصاصی خود با تاس، از تصمیم وی برای برگزاری دور بعدی مذاکرات صلح میان دولت و گروه های معارض سوری در نیمه دوم ماه مارس خبر داد.

این منبع آگاه گفت: دور بعدی (مذاکرات) تقریبا دو هفته دیگر پس از این هفته برگزار خواهد شد، انتظار می رود ۳ مارس برگزار شود.

گفتنی است پیشتر دی میستورا گفته بود که به دنبال ایجاد انسجام سیاسی در گفتگوهای مربوط به سوریه است.

در گفتگوهای ژنو بر سر مسائل مربوط به مدارک ارائه شده از سوی معارضان به پشتیبانی سعودی و نمایندگان دولت سوریه که در تاریخ ۲۳ فوریه به سازمان ملل تحویل شده بود گفتگو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ دور بعدی مذاکرات صلح سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..