تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم پیری زودرس را بشناسید

پیری زودرس یک بیماری ژنتیکی است که ظاهر کودک را پیر نشان می دهد.

پیری زودرس  یک وضعیت بسیار نادر ژنتیکی است که در آن علائم و نشانه‌های پیری و کهولت در سنین بسیار کم نمایان می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، این اختلال که به طور خیلی کم اتفاق میفتد بر اثر بروز یک جهش ژنتیکی جدید رخ می‌دهد که گرچه به طور معمول به ارث نمی‌رسد، اما در هر حال بصورت ارثی پدید می‌آید.

علائم این بیماری شامل طاسی، پیری پوست، کوتاهی قد و کوچکی جمجمه است.

کودکانی که به این علائم دچار می‌شوند و همچنین تمام علائم و بیماریهایی را که همراه با پیری به سراغ یک فرد سالخورده می‌آید دارند، برای مثال دچار ضعف جسمانی، پوکی استخوان و بیماریهای قلبی و عروقی و نیز آرتروز می‌شوند.

اما لازم به ذکر است که ذهن و روان این کودکان رشدی کاملا عادی دارد.

بهتر است بدانید از هر یک میلیون کودک، یک کودک دچار پیری زودرس می شود که نوعی بیماری ژنتیکی نادر است که ظاهر کودک را پیر و فرتوت می کند و تا کنون  درمانی برای آن وجود نداشته است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم پیری زودرس را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..