تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم Uncharted با درجه‌بندی سنی بزرگسال و صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار همراه خواهد بود

فیلم Uncharted با درجه‌بندی سنی بزرگسال و صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار همراه خواهد بود

جو کارناهان، نویسنده فیلم سینمایی «آنچارتد» (Uncharted)، در گفت‌و‌گوی جدیدی با سایت ComingSoon، جزئیات جالبی را در مورد نمایشنامه فیلم به اشتراک گذاشته است که بر اساس آن، فیلم Uncharted قرار است دارای صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار و فوق‌العاده‌ای باشد. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

فیلم سینمایی Uncharted در کنار فیلمی مثل The Lats of Us جزو مورد انتظارترین فیلم‌ها برای گیمرها هستند. در جدیدترین خبر منتشر شده مرتبط با فیلم Uncharted، به تازگی با خبر شده‌ایم که نویسنده فیلم مصاحبه جذابی با سایت ComingSoon ترتیب داده و گفته است که این فیلم قرار است فیلمی با درجه سنی بزرگسال (R) باشد و به همراه آن، صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار در آن وجود داشته باشد.

 

کارناهان در مصحبه خودش گفته است:

وقتی که داستان فیلم انچارتد را نوشتم، [تمام تلاش خود را به کار بستم] و هیچ‌گونه کوتاهی انجام ندادم. من آن را طوری نوشته‌ام که بسیار شبیه به بازی‌اش است. آن‌ها (شخصیت‌ها) در بازی سوگند یاد می‌کنند، آن‌ها حتی در بعضی مواقع بد دهن هم هستند و این‌ها چیزهایی هستند که من در داستان فیلم هم گنجانده‌ام [چون می‌خواستم اصالت فیلم را دست‌نخورده باقی بگذارم]. این را هم بدانید که آنچارتد قرار نیست فیلمی با درجه سنی PG-13 باشد؛ من داستان فیلم را به گونه‌ای نوشته‌ام که شایسته‌اش است؛ یعنی درست همان‌طوری که باید باشد.

 

تجربه ثابت کرده است که فیلم‌های دارای درجه سنی بزرگسال، معمولا نسبت به بقیه فیلم‌های سینمایی فروش کمتری تجربه می‌کنند؛ چون عامه‌پسند نیستند. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که برخی سازندگان، با ساخته شدن فیلم‌شان با درجه سنی بزرگسال موافقت نمی‌کنند. گور ویربنسکی مدتی پیش گفته بود که ساختن فیلم بایوشاک با درجه نسی بزرگسال، نمی‌تواند پول خوبی برایش در بیاورد و استودیو سازنده قصد دارد فیلم را با درجه سنی PG-13 بسازد. چند روز پیش هم در تک‌شات خواندید که کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy زمانی می‌خواسته فیلم هیتمن با درجه سنی بزرگسال بسازد، اما سازندگان به دلیل کم‌فروش بودن فیلم‌های درجه سنی بزرگسال، با ساخت فیلم موافقت نکردند.

 

جو کارناهان - که در کارنامه کاری خود سابقه نویسندگی فیلم های The A-Team محصول سال ۲۰۱۰ و البته فیلم مورد انتظار Bad Boys For Life را دارد - با نظر برخی‌ها که می‌گویند فیلم‌های درجه سنی R نمی‌توانند موفقیت‌های تجاری کسب کنند، موافق نیست؛ خصوا بعد از موفقیتی که فیلم Deadpool کسب کرده است:

هیچ‌وقت نمی‌توانم استانداردی را که می‌گوید «اگر فیلم را با درجه سنی PG-13 بسازی، فیلمت پول بیشتری در می‌آورد» درک کنم! به نظرم فیلم‌های PG-13 در به نمایش گذاشتن بسیاری از چیزها نا توان‌اند.

 

کارناهان در مصاحبه خودش حتی در مورد مقایسه‌ای که مردم بین فیلم‌های Uncharted و Indiana Jones انجام می‌دهند نیز صحبت کرد. گر چه ممکن است این دو فیلم برخی وجوه مشترک با هم داشته باشند، اما کارناهان معتقد است که فیلمنامه فیلمش، به نحوی حس «ضد ایندیانا جونز» را دارد:

نیتن دریک فردی نیست که از موزه رفتن خوشش بیاید. از نظر او، موزه‌ها همگی مکان‌های مسخره‌ای هستند. او عقیده دارد که موزه‌داران و افرادی که در Louvre و The Met حضور دارند، «دزد» و به شدت نفرت‌انگیزاند. نیتن یک شکارچی گنج است، نه یک باستان‌شناس! او عقاید ایده ایندیانا درمورد باستان‌شناسی را ندارد و کاملا آن‌ها را رد می‌کند.

 

کارناهان صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:

به نظر من، Amy Hennig وقتی که داستان بازی را نوشت، این کار را انجام داد. در حقیقت خود او بود که دریک را فردی «ضد ایندیانا جونز» کرد. هیچ‌وقت اتفاقاتی که بعد از حمله دزدان دریایی در نسخه اول بازی افتاد را فراموش نکنید. دریک و سالی النا را تنها گذاشتند و اصلا هم برای‌شان مهم نبود چه بلایی سرش می‌آید. ایندیانا جونز فردی است که هیچ‌وقت چنین کاری انجام نمی‌دهد.

 

کارناهان در جریان مصاحبه‌اش گفت که فیلمنامه فیلم آنچارتد، قرار نیست بر اساس یکی از بازی‌های سری آنچارتد باشد. البته او گفته که از داستان نسخه‌های مختلف بازی‌های آنچارتد به عنوان یک الگو برای داستان فیلم آنچارتد، استفاده کرده است:

در فیلم آنچارتد، هیچ اشاره مستقیمی به بازی‌های این سری وجود نخواهد داشت. فیلم آنچارتد قرار است محصولی کاملا جدید باشد؛ این کاری است که من انجام داده‌ام. انجام این کار، چالش بزرگی برایم رقم زد اما در کنار آن، بسیار سرگرم‌کننده و باحال بود.

 

اگر جزو طرفداران قدیمی سری بازی‌های Uncharted باشید، قطعا می‌دانید که این سری بازی‌ها بیشتر به خاطر صحنه‌های اکشن بزرگی که در خود دارند، به محبوبیت رسیده‌اند. طبق گفته‌های کارناهان، این المان مهم سری Uncharted، قرار است در فیلم هم وجود داشته باشد:

برای فیلم Uncharted فکر می‌کنم که چهار صحنه اکشن بزرگ دیوانه‌وار و بسیار خفن نوشته‌ام!

 

 

قبل از این‌که جو کارناهان شروع به نوشتن فیلمنامه Uncharted بکند، مارک بول - که بیشتر به خاطر کار بر روی فیلم Zero Dark Thirty شناخته می‌شود - چندین پیش‌نویس از فیلمنامه این فیلم تهیه کرده بود. ساخت فیلم سینمایی آنچارتد در سال ۲۰۰۱۹ میلادی تایید شد و آن‌طور که شایعه شده، بازیگرانی مثل مارگ والبرگ، رابرت دنیرو، جو پسکی، ایمی آدامز و اسکارلت جوهانسون قرار است در آن حضور داشته باشند. با این‌که مارک والبرگ جزو بازیگران فیلم است، اما به نظر می‌رسد که قرار نیست او ایفاگر نقش شخصیت نیتن دریک باشد. گفتنی است که کریس پرت، بازیگر فیلم Passengers محصول سال ۲۰۱۶، جزو کسانی است که گفته می‌شود سازندگان می‌خواهند با آن‌ها برای قرارگیری در نقش نیتن دریک مذاکره کنند. فیلم آنچارتد توسط شاون لوی کارگردانی می‌شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم Uncharted با درجه‌بندی سنی بزرگسال و صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار همراه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..