تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم مازندران با هفت شهید گمنام وداع کردند

به گزارش ایرنا ، در این مراسم مردم مازندران بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و نشان دادند که شهدا را فراموش نکرده و راهشان را همواره ادامه می دهند.
بر اساس برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ، پیکر مطهر این شهدا به صورت جداگانه پس از وداع در شهرهای بهشهر،ساری، آمل و نور تشییع و خاکسپاری می شوند.
بر این اساس ، شهرستان نور میزبان 2 شهید گمنام از عملیات کربلای چهار منطقه ام الرصاص و عملیات خیبر جزیره مجنون است.
این 2شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خاکسپاری خواهند شد.
شهرستان آمل نیز میزبان یک شهید گمنام 18 ساله از عملیات کربلای چهار است که در دانشگاه علوم قرآنی آمل خاکسپاری خواهد شد.
2 شهید گمنام دیگر میهمان مردم شهرستان بهشهر هستندکه این شهیدان نیز در دانشگاه فناوری این شهرستان خاکسپاری می شوند.
دانشگاه پردیس فرهنگیان صدیقه طاهره و دانشگاه پردیس فرهنگیان شریعتی ساری نیز محل دفن 2شهید از هفت شهید گمنام مازندران هستند.
در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران مدفون هستند که با این هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 273 شهید گمنام می رسد.
58 یادمان شهدای گمنام در استان مازندران ایجاد شده است و بقیه شهدای گمنام استان در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران 10 هزارو 400شهید دارد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
6990/1654





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم مازندران با هفت شهید گمنام وداع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..