تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار دوره آموزشی توان افزایی بانوان مدیر در تبریز

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور بانوان استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره با هدف ارتقاء دانش و مهارت های مدیریتی زنان مدیر و مسئول در استان، بهبود مدیریت عملکرد زنان، فراهم کردن زمینه های رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی زنان مدیر در راستای حضور اثر بخش آنان برگزار می شود.
پروین اشراقی افزود: ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین دست اندرکاران امور زنان و خانواده، زمینه سازی برای هم افزایی، تجمیع منابع و امکانات و همچنین انتقال تجربیات از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه هایی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی و شوراهای اسلامی و دهیاری ها در توسعه امور زنان و خانواده از جمله اهداف این دوره است.
اشراقی ادامه داد: 111 نفر از زنان مدیر و مسئول استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این دوره ها حضور دارند.
وی اظهار کرد: ساز و کارهای نهادین و جایگاه زنان در اسناد، قوانین و برنامه های کلان جمهوری اسلامی، آشنایی با جایگاه و سهم زنان در برنامه های توسعه و توانمند سازی حقوقی و تحلیل جنسیت سرفصل های تدریسی در این دوره است.
به گزارش ایرنا، دوره آموزشی طرح حمایت از توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به مدت سه روز در تبریز در حال برگزاری است.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار دوره آموزشی توان افزایی بانوان مدیر در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..