تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار الجعفری: با دی میستورا درباره مبارزه با تروریسم تبادل نظر کردیم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ بشار الجعفری رئیس هیئت اعزامی سوریه به نشست ژنو، گفت که مبارزه با تروریسم اصلی ترین اولویت گفت و گوهای دو و نیم ساعته امروز او با دی میستورا نماینده سازمان ملل متحد درامور سوریه بوده است.

وی افزود  از دی میستورا خواسته ایم با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی ای را که عناصر جبهه النصره و شرکای آنان در حمص عامل آن بوده اند محکوم کند و خواسته ما را برای صدور بیانیه ای در محکومیت انفجارهای تروریستی حمص، به تمامی هیئت های اعزامی مخالفان در نشست ژنو ابلاغ کند.

وی افزود انفجارهای تروریستی در حمص تنها یک اقدام تروریستی نظامی نیست بلکه تروریستی سیاسی نیز به شمار می آید.

بشار الجعفری در ادامه اعلام کرد، کسانی که خون مردم سوریه را می ریزند بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد، محکوم کردن انفجارهای تروریستی حمص، آزمونی برای هیئت های اعزامی مخالفان در مذاکرات به شمار می آید و مخالفان سوری شرکت کننده در ژنو که حملات تروریستی حمص را محکوم نکنند جزء گروه های تروریستی تلقی خواهند شد.

وی گفت:  مبارزه با تروریسم به معنای مقابله با کسانی است که از تروریست ها حمایت می‌کنند و به معنای دعوت از حامیان تروریست ها برای نشستن در صف مقدم مراسم افتتاحیه نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار الجعفری: با دی میستورا درباره مبارزه با تروریسم تبادل نظر کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..