تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی لوکوموتیو زاگرب بدون علی‌ کریمی

کد خبر: ۴۸۶۹۹۱

۷۳۱  بازدید

تیم لوکوموتیو زاگرب در دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ کرواسی بدون بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی‌اش به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم لوکوموتیو زاگرب در دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ کرواسی بدون بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی‌اش به پیروزی رسید.

 تیم‌های لوکوموتیو زاگرب و اوسیک امشب (شنبه) به مصاف هم رفتند که یاران علی کریمی با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست دادند. آندری و چوریچ، دو بازیکن بوسنیایی و آلبانیایی در دقایق 30 و 62 گل‌های تیم لوکوموتیو زاگرب را به ثمر رساندند.

تیم لوکوموتیو زاگرب با این پیروزی خانگی 23 امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.علی کریمی، ملی‌پوش ایرانی که ماه گذشته میلادی با جدایی از تیم دینامو راهی لوکوموتیو زاگرب شده بود در بازی امشب تیمش روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی لوکوموتیو زاگرب بدون علی‌ کریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..