تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه فرخ‌نژاد به افخمی: ما به همه ميگيم شما زدين

کد خبر: ۴۸۶۹۸۲

۳۷۷۵  بازدید

حمید فرخ‌نژاد که دیشب در برنامه «هفت» توسط بهروز افخمی به سختی مورد انتقاد قرار گرفت، عصر امروز با انتشار یک عکس و متنی کوتاه واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: حمید فرخ‌نژاد که دیشب در برنامه «هفت» توسط بهروز افخمی به سختی مورد انتقاد قرار گرفت، عصر امروز با انتشار یک عکس و متنی کوتاه واکنش نشان داد.

حمید فرخ‌نژاد به سخنان شب گذشته بهروز افخمی در برنامه «هفت» واکنش نشان داد.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود عکسی با موبایلش منتشر کرد و در جملاتی کنایه آمیز در پاسخ مجری و منتقد برنامه سینمایی «هفت» نوشت: «حميد فرخ‌نژاد با موبايلش، شما با صدا و سيمای مملكت، آقا ما به همه ميگيم شما زدين.»

پاسخ کنایه آمیز فرخ نژاد به بهروز افخمی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه فرخ‌نژاد به افخمی: ما به همه ميگيم شما زدين»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..