تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ بازیکن مصدوم در اردوی پرسپولیس

فیزیوتراپ پرسپولیس وضعیت دو بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فرشا احمدزاده و صادق محرمی در تمرین روز جمعه پرسپولیس مصدوم شدند و از این‌رو قرار است از عصر امروز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کادر پزشکی سرخپوشان انجام دهند.

فیزیوتراپ پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت این دو بازیکن اظهار داشت: مشکل احمدزاده و محرمی کشیدیگی نیست بلکه آنها دچار ضرب‌دیدگی شده‌اند که تمرینات آنها باید با استراحت همراه باشد. با توجه به این مسئله هر دو بازیکن در تمرین عصر امروز (شنبه) تیم با 50 درصد فشار تمرین خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آنها به بازی پرسپولیس و الوحده خواهند رسید یا نه؟»، گفت: خیال هواداران راحت باشد. احمدزاده و محرمی مشکلی برای بازی مقابل الوحده نخواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ بازیکن مصدوم در اردوی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..