تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 200 دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان از اعزام 200 نفر از دانش‌آموزان همدانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

عباس صفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مناطق جنوب از بسیجیان حوزه مقاومت شهید هاشمی(دانش آموزی) خواهند بود.

وی با بیان اینکه این اردو از 7 اسفند ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، افزود: این اردو با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان با چهار دستگاه اتوبوس و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه همدان صورت می‌گیرد.

مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان عازم مناطق عملیاتی شدند، عنوان کرد: به دلیل مشکلاتی که گرد و غبار موجود در خوزستان ایجاد کرده استقبال کم بوده و به همین دلیل اعزام کمتر شده است.

وی در خصوص تأثیر اردوهای راهیان نور بر روحیه دانش آموزان، ابراز داشت: بسیاری از دانش آموزان از زمان حضور در اتوبوس‌ها تا زمان رسیدن به مناطق عملیاتی از صحبت های راویان استفاده می‌کنند و تحت تأثیر آنان قرار می گیرند و تحولات عظیمی در آنان به وجود می آید.

صفایی همچنین در رابطه با تأثیر این اردوها بر روی دانش‌آموزان دختر، گفت: این اردوها آنچنان بر روی دانش‌آموزان دختر تأثیر داشته که در دلنوشته های خود با شهدا میثاق می بندند که دیگر حجاب را رعایت کنند و فرد مفیدی برای جامعه اسلامی باشند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از وظایف ما در سپاه ناحیه همدان حفظ فرهنگ غنی ایثار و شهادت است که در این راستا یکی از گام های مؤثر، اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی است که دانش آموزان بتوانند با بهره گیری از این ظرفیت ها با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 200 دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..