تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«یک بغل گلسرخ» منتشر شد

خبرگزاری بسیج: مجموعه «یک بغل گلسرخ» خاطرات شهدای مدافع حرم به روایت مادر و همسر در انتشارات تقدیر به چاپ رسید.

این مجموعه شرح ساده و بی آلایشی از زندگی شهدای مدافع حرم است که مطالب خانوادگی و شخصی شهدا را فارغ از پرداختن به شرح فعالیت های نظامی مورد بررسی قرار می دهد. در واقع پنجره ایست رو به شهدا از منظر خانواده به منظور الگو سازی برای مخاطبین، مخصوصا نسل جوان و نوجوان؛ مهدی گودرزی نویسنده مجموعه که ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدا شامل همسرداری، تربیت فرزند، ولایت مداری، معنویت و... را مورد توجه قرار داده است هدف را کوششی برای شناخت سبک زندگی متعالی در عصر حاضر می داند که  گواهی برای اثبات وجود همیشگی مردانی از جنس سلمان، عمار، میثم و ابوذر باشد.

شهید صدر زاده اولین شهید مدافع حرم این اثر است که با نام «سید ابراهیم» به چاپ رسیده است.

خاطرات شهید ستار اورنگ تک تیر انداز ممتاز کشور و از اساتید دانشگاه امام حسین(ع) یکی دیگر از کتب این مجموعه است.

با عنایت و توجه خاصه حضرت زینب (س) بزودی کتاب های جدیدی از شهیدان، علی امرایی، محمد آژند،  حجت اصغری، ماشالله شمسه، مهدی ثامنی راد نیز به چاپ خواهد رسید.

مصاحبه با خانواده شهدای عزیز دیگری چون شهیدان میثم نجفی، مهدی حیدری، محمود نریمانی، مهدی عسگری، حسن غفاری، امیرعلی محمدیان، سیداسماعیل سیرت نیا و سعید انصاری انجام شده است که بزودی به رشته تحریر در خواهد آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««یک بغل گلسرخ» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..