تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش شناگران جانباز و معلول کرمان در مسابقات لیگ کشوری

تیم شنای جانبازان و معلولان استان کرمان در پنجمین دوره مسابقات لیگ کشوری , با کسب ۱۳ مدال در جایگاه چهارم کشور ایستاد.

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،   مسابقات پنجمین دوره لیگ شنا جانبازان و معلولین که از تاریخ ۴ الی ۶ اسفند ماه در استخر پارالمپیک شهر تبریز به میزبانی هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی برگزار گردید که در پایان تیم شرکت هواپیمایی تابان با ۴۸۱ امتیاز مقام اول، تیم هیات جانبازان و معلولین استان تهران با ۳۵۱ امتیاز مقام دوم و تیم هیات جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی با ۳۱۰ امتیاز مقام سوم را کسب نمودند.

در این دوره از مسابقات ۱۶ رکورد ملی مسافت کوتاه جابجا گردید و با حضور حدود ۵۰درصد ورزشکار زیر ۲۳ سال رکورد بیشترین حضور جوانان در طول تاریخ لیگ شنا را به خود اختصاص داد.

 در مراسم اختتامیه مسابقات آقایان ارشد زاده مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی ،

ستوده نژاد معاونت اداره ورزش و جوانان استان،

جناب آقای کشفیا رئیس  و آقای عبداله زاده دبیر هیات جانبازان و معلولین استان حضور داشتند.

تیم پرمین انرژی نماینده استان کرمان در این مسابقات با کسب ۱۳ مدال و  ۲۵۵ امتیاز در جایگاه چهارم کشور ایستاد.

در این دوره از مسابقات ایلیا کاظمیه و امیررضا نجفی نژاد و فرزاد حسین آبادی ، محمد کریم زاده و سینا ضیغمی نژاد  به مربیگری سید شورش دلپسند حضور داشتند .





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش شناگران جانباز و معلول کرمان در مسابقات لیگ کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..