تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره لارناکا کجاست؟

Larnaca Island4 جزيره لارناكا كجاست؟لارناکا سومین شهر بزرگ قبرس و قدیمی‌ترین شهر آن است که بر روی شهر باستانی کیتون ساخته شده است. دریای آرام و زیبا با سواحل نرم شنی و آفتاب گرم و به طور کلی جاذبه های گردشگری بی نظیر و زیادی در لارناکا وجود دارد که هر ساله سیل عظیمی از گردشگران را به سمت خود جلب می کند. آسمونی در این مقاله به معرفی کامل جزیره لارناکا می پردازد.

Larnaca Island6 جزيره لارناكا كجاست؟منطقۀ لارناکا در قبرس تاریخ توریستی طولانی ای دارد. این شهر که در ساحل مدیترانه ای جنوبی واقع شده مناظر واقعا شگفت انگیزی ارائه می دهد. همچنین برترین فرودگاه جزیره در این شهر واقع شده است. لارناکا که زمانی شهری خواب آلوده و ساکت بود، امروز نه تنها توانسته بخش اعظمی از جذابیت اولیه اش را حفظ کند بلکه قادر است امکانات لازم برای گروه های عظیم گردشگران عاشق آفتاب، ساحل و … را تهیه کند.

لارناکا با مناطق تاریخی شگفت انگیز، خیابان های سنتی، خانه های نماسفید قبرسی و مغازه های هنرهای دستی محلی، جاذبه ها و سرگرمی های مختلفی برای همگان دارد. در امتداد و نزدیکی خیابان Athinou تعداد بیشماری از مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای وجود دارند.  سازمان اطلاعات توریستی قبرس نیز در جوار هتل Sun Hall مستقر شده است.

Larnaca Island5 جزيره لارناكا كجاست؟سواحل مدیترانه ای در لارناکا بسیار مسحور کننده بوده و تقریبا طبیعی و بکر باقی مانده اند. این شهر توانسته جایزۀ Blue Award را بدلیل پاکی کلی ناحیه بدست آورده است. سواحل Castella، Dhekelia، و Cyprus Tourism Organisation از جمله بهترین سواحل هستند و ارائه دهندۀ همه چیز از موج سواری و شنا گرفته تا جت اسکی و parascending می باشد. غواصان نیز از سراسر قبرس به اینجا می آیند چراکه ساحل مجاور در برگیرندۀ یک گروه شگفت انگیز از لاشۀ کشتی های زنوبیا (Zenobia) می باشد که در جهان شناخته شده و معروف است.

کسانی که چندان میلی ندارند که بعدازظهر خود را به غواصی بگذرانند نیز می توانند این کشتی ها را مشاهده کنند. فقط کافی است به گروه های سیاحتی SADKO بپیوندند که 40 نفر ظرفیت دارد. تعطیلات در لارناکا مدت های مدیدیست که به گزینۀ پرطرفداری در بین خانواده ها و زوج ها تبدیل شده است. روزها سواحل این ناحیه مملو از توریست است و شبها، کلوپ ها مملو از افرادیست که عاشق شب گذرانی هستند.

Larnaca Island7 جزيره لارناكا كجاست؟لارناکا قطعا ناحیۀ قابل توجهی است و جاذبه هایش بخوبی احتیاجات گردشگران و بازدیدکنندگان را فراهم می کند چراکه منطقه ای مدرن و تجاری است. اگر مایلید لارناکای واقعی را بشناسید بهتر است به تعدادی از بناهای تاریخی و باستانی آن سری بزنید. لنگرگاه سلطنتی لارناکا بهترین گزینه برای آغاز گردشگری است. پس از آن می توانید به کلیسای Agios Lazaros و مسجد بزرگ نیز سری بزنید. همچنین لارناکا چندین ویرانۀ تاریخی دارد که نمایانگر معماری آن دوران است مانند شهر باستانی Kition که شهر لارناکای کنونی برروی آن بنا شده است.

Larnaca Island1 جزيره لارناكا كجاست؟علاوه بر بارها، سواحل و کلوپ های بسیار، لارناکا موزه های بسیار خوبی نیز دارد که در اطراف شهر پراکنده شده اند. موزه های باستان شناسی Pierides Archaeological Foundation و Archaeological Museum دو نمونه می باشند که حاوی ویرانه ها، اطلاعات و آثار هنری مقدونیه ای هستند که از دوران Neolithic، عصر آهنی و رومیان به جا مانده اند. اگر در نظر دارید از لنگرگاه لارناکا بازدید به عمل آورید، قطعا موزۀ قرون وسطی بیشتر مورد توجه شما خواهد بود و به همین ترتیب موزۀ شهری Natural History واقع در باغ های شهرداری.

Larnaca Island2 جزيره لارناكا كجاست؟هر ساله عدۀ زیادی از توریست ها و گردشگران که به لارناکا می آیند، به ندرت از استخر یا ساحل هتل محل اقامت خود دورتر می روند. اما برخی میل دارند نهایت استفاده را از مناظر اطراف سواحل جنوبی میدترانه ببرند پس در طی سفرهای روزانه از سواحل اطراف مانند فاماگوسا، Hala Sultan Tekkesi، Kiti و دریاچۀ نمک لارناکا بازدید می کنند. به توریست هایی که به تاریخ علاقه دارند پیشنهاد می شود که از مناظر Choirokoitia که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده بازدید کنند و اما برای علاقه مندان به ساحل و کلوپ های شبانه، شهر ایاناپا یکی از غیر قابل انکارترین جاذبه هاست.

Larnaca Island3 جزيره لارناكا كجاست؟اطلاعات بیشتر در مورد لارناکا / اطلاعات و آشنایی سریع

کشور: قبرس (جنوب- شرقی)

موقعیت: منطقۀ لارناکا

وضعیت: شهر / منطقه

جمعیت: در حدود 47000 نفر

زبان: یونانی و ترکی

پول رایج: یورو (EUR)

منطقۀ جغرافیایی: با محاسبۀ زمان منقضی شده (زمان هماهنگ جهانی 2+)

کد تلفن کشور: 357+

کد تلفن ناحیه: 22+

میانگین دمای روزانۀ لارناکا در ماه ژانویه: 16°C

میانگین دمای روزانۀ لارناکا در ماه جولای: 32°C

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره لارناکا کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..