تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارزانی فردا به ترکیه سفر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است برای دومین بار در طول یک هفته فردا ۲۶ فوریه سال جاری میلادی (هشتم اسفند ماه) به ترکیه سفر کرده و با مقامات این کشور دیدار و رایزنی کند.

مسعود بارزانی قرار است در جریان این سفر با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در استانبول دیدار کند و در روز بعد با عزیمت به آنکارا گفتگوهائی را با «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر این کشور داشته باشد.

این رسانه ترکیه ای مدعی است، سفر فردای رئیس اقلیم کردستان عراق به امضای یادداشت تفاهم ۲۰ فوریه (دوم اسفند ماه) درباره مطالعه پیرامون ساخت خط لوله صادرات نفت خام کرکوک عراق از طریق ایران مرتبط است.

همچنین قرار است در این سفر بارزانی درباره عملیات های ضد داعش در عراق و سوریه و  مشارکت دادن کردهای سوری در عملیات الرقه که ترکیه با آن مخالف است مورد گفتگو قرار گیرد.

لازم به ذکر است، دیدارهای مقامات اقلیم کردستان عراق بدون هماهنگی با دولت مرکزی بغداد تا کنون به بروز تنش هائی در روابط فیمابین مبدل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارزانی فردا به ترکیه سفر می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..