تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه از قابلیت Virtual Console پشتیبانی نخواهد کرد

کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه از قابلیت Virtual Console پشتیبانی نخواهد کرد

قابلیت Virtual Console یکی از ویژگی‌هایی است که کمپانی نینتندو برای دسترسی کاربران کنسول‌های جدید خود تعبیه کرده که از طریق آن بتوانند به بازی‌های کلاسیک این کمپانی دسترسی داشته باشند. اما کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

به تازگی کمپانی نینتندو طی خبری اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ از قابلیت Virtual Console پشتیبانی نخواهد کرد. با استفاده از این قابلیت در کنسول‌های Wii U و 3DS می‌توانستید به مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک نینتندو دسترسی داشته باشید.

 

همچنین مشخص شد که در پی عرضه این کنسول، به‌روزرسانی برای آن منتشر خواهد شد که ویژگی‌های مختلفی از جمله شبکه eShop را به این کنسول خواهد افزود. نینتندو در این زمینه گفت:

 

به‌روزرسانی سیستمی در پس‌زمینه دانلود خواهد شد، همچنین طوری طراحی شده که به سرعت نصب شود و اختلالی در گیم‌پلی ایجاد نخواهد کرد.

 

در نهایت نیتندو گفت که حساب کاربری افراد و منابع مالی آن‌ها  قابل انتقال به کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود. به این صورت که اگر نینتندو نتورک آی‌دی خود را با حساب کاربری نینتندو خود لینک کرده و بر روی کنسول جدید از حساب کاربری پیشین خود استفاده کنید، می‌توانید به منابع مالی موجود در حساب خود دسترسی داشته باشید.

 

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند ماه و با قیمت ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه از قابلیت Virtual Console پشتیبانی نخواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..