تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع اقلام زیستی و غذای گرم در بین سیل زدگان تایباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 110خانوار این اقلام تعلق گرفته است و از ابتدای شروع سیل در این شهرستان به 680نفر اسکان اضطراری داده شده است.
غلامرضا صیادی افزود : در پی جاری شدن سیل بهمن در تایباد 172واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان تخلیه شد.
فرماندار تایباد در ادامه گفت:بیشترین خسارت وارده سیل تایباد به روستاهای بخش مرکزی بود که خسارت وارده در حوزه های مختلف افزون بر 600میلیارد ریال است.
او گفت:بیشترین خسارت وارده به روستای دوغارون این شهرستان بود و بیش از 250واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تخریب و به بیش از 400 واحد دامداری خسارت وارد شد.
معاون امور متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی نیز گفت : همزمان با اولین فرود آزمایشی بالگرد هلال احمر در پَد حرم مطهر رضوی بیش از 6هزار غذای گرم متبرک در بین 6روستای سیل زده این شهرستان توزیع شد.
سید خلیل منبتی افزود:با توجه به ظرفیت بالگرد هلال احمر 2 هزار غذای گرم توسط بالگرد و حدود 4هزار به صورت حمل کامیونی در این مناطق توزیع شد.

انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع اقلام زیستی و غذای گرم در بین سیل زدگان تایباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..