تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج عاشقانه پسر 28 ساله با عروس 82 ساله (تصاویر)

ازدواج عاشقانه پسر 28 ساله با عروس 82 ساله

 

به گزارش ایران ناز در اتفاقی عجیب داماد 28 ساله با عروس 82 ساله پیمان زناشویی بست ! یک مرد 28 ساله که خود را عاشق و شیفته زن 82 ساله نشان میداد با خواستگاری و تقاضای ازدواج از پیرزن  82 ساله ، او را به عقد خود دراورد !

 

به گزارش ایران ناز پسر 28 ساله اندونزیایی عاشق صدای پیرزن 82 ساله شد و با او ازدواج کرد!پسر جوان اندونزیایی در اقدامی عجیب با زنی 82 ساله ازدواج کرد و گفت عاشق او شده است !ماجرای این عشق اما بسیار جالب و عجیب بود!

 

این مرد جوان می گوید عاشق صدای این زن شده و هفته گذشته با وی ازدواج کرده است.” صوفیان لوهو داندل ” 28 ساله اکنون شوهر زن 82 ساله ” مارتا پوتو” است و از زندگی زناشویی باهم لذت می برند.

 

ازدواج عاشقانه پسر 28 ساله با عروس 82 ساله (تصاویر)

 

 

” صوفیان ” دراین باره گفت :” ابتدا به طور اشتباهی شماره تلفن خانه این زن را گرفته و پس از شنیدن صدای او عاشق صدایش شده و با وی قرار ملاقات گذاشته و متوجه شده که این زن 82 سال سن دارد با این وجود تصمیم به ازدواج با وی را گرفته است!!

 

این مرد جوان مکانیک گاراژ است و می گوید همسرش بسیار پر انرژی است و به خوبی از وی مراقبت می کند.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج عاشقانه پسر 28 ساله با عروس 82 ساله (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..